söndag 19 april 2009

Jaha då har man överlevt första löpningen. 23 minuter blev det inklusive 4 minuters paus för att snacka med en på området. Inte särskilt imponerande men jag körde faktiskt ett 20 min pass pilates efteråt.



Ruggigt vad stel i benen man känner sig ingen respons alls efter bara 5 minuter. Aj aj men det kan ju bara bli bättre nu. Målsättning för v 17 är 4 konditionspass i mitt fall löpning, simning eller badminton plus 2 styrkepass. Det känns som ett riktigt tufft mål men inte alls omöjligt.

1 kommentar:

  1. Bra! Nu är du igång.

    Jag vill inte vara dysterkvist men ta det lugnt när du nu startar. Jag började springa som fan i december, 30-40 km per vecka. Det tog fem veckor (en magisk skadegräns), sen hade jag skaffat mig hälsporre i ena foten. Det har pajat min maratonsatsning ganska rejält men jag har ännu hopp om att i alla fall kunna fullfölja.

    Jag skriver sporadiskt om träningen på http://kalmar2010.kupa.se (kanske har du länken redan, annars håll till godo)

    SvaraRadera