måndag 20 april 2009

Första styrkepasset avklarat! Axlar och armar dvs en riktig mjukstart. Körde ganska lätta vikter då det är väldigt hög skaderisk vid ett så långt träningsuppehåll som jag har haft.

Undrar hur bloggen kommer se ut om 6 månader?
Förhoppningsvis så tränar jag för fullt plus att jag har fört in några av mina intressen.
Tankarna går mot att lägga upp ett vin och ett öl arkiv. Känner att jag måste komma med några av mina ess.
När det gäller vin så rekommenderar jag från Italien Barone Ricasoli vnr 12300 och från Chile Santa Ines nr 6283 båda på 3l box.
Boddington och Kilkenny får det bli när det gäller öl.
Nu ska jag ha en välförtjänt vila UTAN det obligatoriska skräpätandet.

3 kommentarer:

  1. Jahaja. Har du hamnat i soffan igen? ;)

    Jag uppskattar vintipset. Har länge velat börja dricka vin på en mer regelbunden basis.

    SvaraRadera
  2. Nu har jag köpt en Ricasoli-box. Utomordentligt gott!

    Får inte bli för många glas bara, långpass imorgon. 25 km siktar jag på.

    SvaraRadera
  3. Nähä hörru. Nu får du skriva nåt nytt här. ;)

    Hörde att du hade allergiproblem. Det låter för jävla tråkigt. Hade du sånt när du var liten också eller har det kommit i vuxen ålder?

    SvaraRadera